Programa de formació
Cisco Systems
Modalitat d'impartició
Live Virtual Class (LVC)
Duració
180 hores
Dates
24/03/2022 - 08/04/2022
Horari
de dilluns a divendres (09:00h - 14:00h)
Data límit d'inscripció
16/02/2022 00:00h
Examen de certificació inclòs *
200-301: Cisco Certified Network Associate (CCNA)
Prova de selecció
Modalitat online
Places disponibles
30 places
TASTE OF TRAINING
El curs CCNA introdueix els conceptes bàsics d’adreçament, dispositius i protocols a la xarxa. Un cop assolits, s’aprofundeix en aspectes més avançats per a la gestió i administració de xarxes, com l’adreçament IPv4 i IPv6, l’enrutament estàtic i dinàmic, l’aplicació de seguretat en switches, routers i hosts, la configuració de xarxes sense fils i la implementació de tunelització. A més, s’estudien temàtiques tan rellevants avui en dia com la qualitat del servei, la virtualització i l’automatització de les xarxes.
Aquest curs té l’objectiu de facilitar a la comunitat IT una formació i certificació en l’àmbit tecnològic, especialitzant-se en xarxes i Internet.
El curs s'adreça a tots aquells professionals en l'àmbit de xarxes informàtiques, ja siguin administradors de xarxes, directors tècnics, instal·ladors de xarxes, especialistes en solucions TIC, o a qui desitgi començar la seva carrera professional en l’àmbit de les xarxes informàtiques.
Aquest curs no requereix coneixements previs. Tot i així, es recomana tenir competències introductòries en l'administració de xarxes i sistemes per aconseguir un millor aprofitament i comprensió del curs.
El principal objectiu del curs, és fer arribar a l'alumne tots aquells coneixements necessaris per a l'administració de xarxes informàtiques a nivell professional.
Una vegada finalitzat el curs, l’alumne haurà adquirit els coneixements per:
Després de la realització del present curs oficial l'alumne estarà preparat per superar l'examen de certificació:
Informació important: Aquest examen està inclòs en la subvenció del curs per a tots els membres actius del programa PUE Alumni que superin el curs amb aprofitament, tant l’exigit per part de Consorci, com el d'elegibilitat de Cisco per a l'obtenció de voucher. Es realitzarà l’examen oficial a través de l’opció Online Proctored, que permet atendre l’examen de certificació des de qualsevol ubicació amb una simple connexió a internet.
Un cop hagis realitzat la preinscripció al curs i perquè puguem comprovar que compleixes els requisits de la convocatòria, hauràs de facilitar-nos la següent documentació:
A més, hauràs de fer la corresponent prova de selecció, que té com objectiu seleccionar aquelles persones candidates que puguin aprofitar més el curs, en base als seus coneixements previs i experiència professional.
PART I. Introducció a les xarxes
Mòdul 1 - Les xarxes a l’actualitat
Mòdul 2 - Configuració bàsica de switches i dispositius
Mòdul 3 – Protocols i models
Mòdul 4 - Capa física
Mòdul 5 - Sistemes numèrics
Mòdul 6 - Capa d’enllaç de dades
Mòdul 7 - Switching Ethernet
Mòdul 8 - Capa de xarxa
Mòdul 9 - Resolució d’adreçament Mòdul 10 Configuració bàsica d’un router
Mòdul 11 - Assignació d’adreçament IPv4
Mòdul 12 - Assignació d’adreçament IPv6
Mòdul 13 – ICMP
Mòdul 14 - Capa de transport
Mòdul 15 - Capa d’aplicació
Mòdul 16 - Fonaments de seguretat a la xarxa
Mòdul 17 - Crear una xarxa petita
PART II. Fonaments de commutació, enrutament i comunicacions sense fils
Mòdul 1 – Configuració bàsica de dispositius
Mòdul 2 – Conceptes de switching
Mòdul 3 – Enrutament entre VLAN
Mòdul 4 – STP
Mòdul 5 – EtherChannel
Mòdul 6 – DHCPv4
Mòdul 7 – Conceptes SLAAC i DHCPv6
Mòdul 8 – Conceptes de FHRP
Mòdul 9 – Conceptes de seguretat de switch
Mòdul 10 – Conceptes de WLAN
Mòdul 11 – Conceptes d’enrutament
Mòdul 12 – Rutes IP estàtiques
Mòdul 13 – Resoldre problemes de rutes estàtiques i predeterminades
PART III. Xarxes empresarials, seguretat i automatització
Mòdul 1 – Conceptes d’OSPF d’àrea única
Mòdul 2 – Configuració d’OSPF d’àrea única
Mòdul 3 – Conceptes de seguretat de la xarxa
Mòdul 4 – Conceptes d’ACL
Mòdul 5 – Configuració d’ACL per IPv4
Mòdul 6 – NAT per IPv4
Mòdul 7 – Conceptes de WAN
Mòdul 8 – Conceptes de VPN i IPSec
Mòdul 9 – Conceptes de QoS
Mòdul 10 – Administració de xarxes
Mòdul 11 – Disseny de xarxa
Mòdul 12 – Resolució de problemes de xarxa
Mòdul 13 – Virtualització de la xarxa
Mòdul 14 – Automatització de la xarxa
Administració de xarxes. Curs oficial 200-301: Cisco CCNA v7 Matins: de dilluns a divendres (09:00h - 14:00h) |
|
Iniciatives de Formació subvencionades per aquests organismes: