×

Tecnologia

Meta

Modalitat d'impartició

Live Virtual Class (LVC)

Duració

50 hores

Dates

-Selecciona una edició-

Horari

-Selecciona una edició-

Data límit d'inscripció

-Selecciona una edició-

Examen de certificació inclòs *

M100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate

Prova de selecció

Modalitat online

Places disponibles

30 places

* Vàlid, en modalitat online proctored per als alumnes que finalitzin el curs amb l'aprofitament.
    |
  • Sobre aquest curs
  • |
  • A qui va dirigit
  • |
  • Objectius
  • |
  • Certificació associada
  • |
  • Com puc participar-hi?
  • |
  • Continguts
  • |

Sobre aquest curs

El curs de Gestió de les xarxes socials a l'empresa té com a objectiu gestionar la terminologia i l’ús d'eines claus del community manager professional.

A qui va dirigit

Aquest curs està adreçat a professionals del màrqueting i la publicitat, així com a qualsevol persona interessada en l’àmbit del màrqueting digital que vulgui obtenir coneixements fonamentals en la creació i desenvolupament de campanyes de màrqueting digital mitjançant les diferents aplicacions de Meta.

Objectius

Un cop finalitzat el curs, l'alumne haurà adquirit els coneixements per a:

  • Identificar la varietat de les diverses xarxes socials actuals més utilitzades a nivell particular i empresarial i els seus objectius.
  • Definir el plantejament inicial d’acció estratègica digital per a l’èxit del nostre projecte.
  • Aplicar continguts atenent el disseny, complexitat, eines emprades i amb atenció al missatge.
  • Identificar les eines que poden facilitar la vida al Community per a la investigació, la millora i l'automatització de les seves tasques.

Certificació associada

Amb aquest curs tens la possibilitat d'obtenir la certificació oficial Meta Certified Digital Marketing Associate de Meta.

Informació important: Aquest examen de certificació oficial està inclòs per als alumnes que finalitzin el curs amb aprofitament. Es realitzarà l’examen oficial a través de l’opció Online Proctored, que permet atendre l’examen de certificació des de qualsevol ubicació amb una simple connexió a internet..

Com puc participar-hi?

Complir com a mínim algun dels següents requisits:

  • Títol de Batxillerat o equivalent.
  • Títol de Tècnic Superior (FP Grau Superior) o equivalent.
  • Haver superat la prova d'accés a Cicles Formatius de Grau Superior.
  • Haver superat qualsevol prova oficial d'accés a la Universitat.
  • Certificat de professionalitat de nivell 3.
  • Títol de Grau o equivalent.
  • Títol de Postgrau (Màster) o equivalent.

Quan l´aspirant no disposi de l'acreditació o titulació requerida demostrarà els coneixements i competències suficients a través d’una prova competencial.

El curs s’adreça a tots els estudiants interessats en l’assignatura personal o professionalment.

  • Persones que citen per règim general o autònom.
  • Persones a l’atur: aquest grup té un accés limitat a aquest pla de formació, de manera que no se’ls garantirà el seu lloc fins que portin la documentació de manera personalitzada al centre de formació i es demostra que la limitació estipulada no és excedida per l’article 5 del Royal Decret 694/2017, del 3 de juliol, que desenvolupa la llei 30/2015, del 9 de setembre, que regula el sistema de formació professional per a l’ocupació en el lloc de treball.

Requisits tècnics

Requisits per a les persones participants als cursos amb modalitat Live Virtual Class (LVC):

  • Accés a internet i connexió estable que garanteixi l’aprofitament de l’acció formativa.
  • Ordinador amb càmera, altaveus i micròfon operatius per tal de garantir la participació.

Continguts

Xarxes socials i principis.

  • Explicació de l'ecosistema digital i el nostre paper.
    • Anàlisi de tipus de xarxes.
    • Enumeració de tipus de contingut.
    • Relació de tipus de Community Manager.
    • Representació d'habilitats necessàries per ser Community Manager.
    • Resum de tasques diàries del Community Manager.

Desenvolupament del pla de màrqueting i estratègia digital.

  • Creació del Pla de Màrqueting bàsic.
    • Anàlisi dels beneficis del màrqueting a internet.
    • Selecció de l'estratègia electrònica.
    • Identificació del pla de màrqueting electrònic.
    • Enumeració de les etapes en el desenvolupament del pla de màrqueting electrònic.

Coneixement d’eines TIC.

  • Disseny de continguts simples amb eines TIC
    • Anàlisi de tendències i evolució de continguts.
    • Aplicació de conceptes bàsics de disseny de continguts.
    • Creació d'imatges.
    • Creació d animacions.
    • Creació de vídeos.
    • Identificació d'altres tipus de continguts: Reels, Stories, etc.
  • Disseny de continguts complexos amb eines TIC.
    • Gestió de ferramentes de creació de contingut.
    • Descripció dels conceptes bàsics de Copy.
    • Creació d'imatges, animacions i vídeos més complexos.

Eines del Community.

  • Identificació de les eines del Community més comunes.
    • Programació de publicacions.
    • Cerca de trending topics, hashtags, etc.
    • Identificació de Keywords.
    • Optimització bàsica del SEO (posicionament en cercadors).
    • Monitorització i anàlisi de KPI (indicador clau de rendiment).

Iniciatives de Formació subvencionades per aquests organismes:

Consorci

Tecnologies participants

PUE ha estat beneficiaria de Fons Europeus, l'objectiu dels quals és la millora de la competitivitat de les PIMES, i gràcies al qual ha engegat un Pla d'Acció amb l'objectiu de reforçar la digitalització i la competitivitat de les pimes durant l'any 2024. Per això ha comptat amb el suport del Programa Pime Digital de la Cambra de comerç de Barcelona. #EuropaSeSent”

Top