×

Programa de formació

ITIL®

Dates

-----

Horari

-----

Duració

24 hores presencials

Data límit d'inscripció

-----

Prova de selecció

-----

Exàmen de certificació inclòs *

Sense certificació inclosa

Lloc d'impartició

-----

Places disponibles

24 places

* Vàlid per a membres del programa PUE Alumni que finalitzin el curs amb aprofitament.
    |
  • Sobre aquest curs
  • |
  • A qui va dirigit
  • |
  • Objectius
  • |
  • Com puc participar-hi?
  • |
  • Continguts
  • |
  • Edicions disponibles
  • |

Sobre aquest curs

El curs està enfocat cap a l’estudi de casos reals a través dels quals s’obtindrà un aprenentatge a prop de les disciplines bàsiques d’ITIL® 4 per mostrar com pot millorar el seu treball i la seva organització TIC en general. Després de la realització del curs, els assistents estaran preparats per la realització i superació de l’examen de certificació ITIL® - ITIL® 4 Foundation.

PUE ha establert un acord de col·laboració amb ITpreneurs i PeopleCert per ser reconeguda com ATO Affiliate (Accredited Training Organization Affiliate) d’AXELOS. Sota aquest acord, PUE està acreditada para realitzar formació oficial ITIL® a través dels materials i continguts desenvolupats per ITpreneurs.

A qui va dirigit

El curs va dirigit a professionals amb relació laboral dins l’àmbit de la gestió de serveis de tecnologies de l’informació (ITSM) i aspirants a treballar en aquesta disciplina. També està perfectament enfocat a persones d’altres àmbits de les tecnologies de l’informació (TI- digital, producte, desenvolupament) amb una sòlida relació amb l’entrega de serveis i, per suposat, a titulars de la qualificació ITIL v3 que desitgin actualitzar els seus coneixements.

Objectius

Al finalitzar el curs, els participants hauran assolit els següents objectius:

  • Conèixer els conceptes claus de la gestió de serveis de TI.
  • Comprendre com els principis rectors d’ITIL poden ajudar a una organització a adoptar i adaptar la gestió de serveis de TI.
  • Conèixer el propòsit i components del Service Value Systems (SVS) de ITIL, activitats de la Service Value Chain (SVC) i com s’interconnecten.
  • Conèixer les 4 dimensions de la gestió de serveis de TI.
  • Conèixer els conceptes claus de millora continua
  • Aprendre les diverses pràctiques d’ITIL i com contribueixen a les activitats de la cadena de valor.

Com puc participar-hi?

Un cop t’hagis preinscrit al curs, hauràs de fer la corresponent prova de selecció, que té com objectiu seleccionar aquelles persones candidates que puguin aprofitar més el curs, en base als seus coneixements previs i experiència professional.

El dia de la prova de selecció, hauràs de portar la següent documentació:

  • Currículum Vitae actualitzat.
  • Fotocòpia del DNI.
  • Fotocòpia de la capçalera de la darrera nòmina, en cas d’estar treballant.
  • Fotocòpia de la demanda d’ocupació (DARDO), en cas d’estar desocupat.

Podeu contactar amb nosaltres enviant-nos un email a consorci@pue.es o trucant-nos al 93.206.02.49 indicant que el motiu de la vostra trucada és en relació a un projecte de formació subvencionada.

Continguts

Mòdul 1. Introducció

  • Introducció a la Gestió de Serveis de TI
  • Introducció a ITIL 4
  • Estructura i beneficis d’ITIL 4

Mòdul 2. Gestió del servei: Conceptes claus

  • Valor i Co-creació de valor
  • Serveis, Productes i Recursos
  • Relacions del Servei
  • Resultats, Costos i Riscos

Mòdul 3. Principis rectors

  • Los 7 Principis Rectors
  • Aplicació dels Principis Rectors

Mòdul 4. Les 4 Dimensions de la Gestió del Servei

  • Organitzacions i Persones
  • Informació i Tecnologia
  • Socis i Subministradors
  • Fluxos de Valor i Processos
  • Factors externs i model PESTEL

Mòdul 5. Estructures ITIL 4

  • Service Value System (SVS)
  • Service Value Chain (SVC)

Mòdul 6. Millora continua

  • Introducció a la Millora Continua
  • Model de la Millora Continua
  • Relació entre la Millora Continua i els Principis Rectors

Mòdul 7. Pràctiques d’ITIL

  • Propòsit de les pràctiques d’ ITIL
  • Pràctica de la Millora Continua
  • Pràctica de Control de Canvi
  • Pràctica de Gestió d’Incidències
  • Pràctica de la Gestió de Problemes
  • Pràctica de la Gestió de Peticions de Servei
  • Pràctica del Centre de Servei a l’Usuari
  • Pràctica de la Gestió del Nivell de Servei

Edicions disponibles

ITIL® 4 Foundation
20/09/19 al 25/10/19

Caps de setmana: divendres (16:00h - 21:00h)

ITIL® 4 Foundation
21/09/19 al 26/10/19

Caps de setmana: dissabte (09:00h - 14:00h)

ITIL® 4 Foundation
07/10/19 al 15/10/19

Tardes: de dilluns a dijous (16:00h - 20:00h)

ITIL® 4 Foundation
07/10/19 al 23/10/19

Nits: dilluns i dimecres (18:00h - 22:00h)

ITIL® 4 Foundation
07/11/19 al 14/11/19

Tardes: de dilluns a dijous (17:00h - 22:00h)

ITIL® 4 Foundation
08/11/19 al 22/11/19

Caps de setmana: divendres (16:00h - 21:00h) i dissabte (09:00h - 14:00h)

ITIL® 4 Foundation
12/11/19 al 28/11/19

Nits: dimarts i dijous (18:00h - 22:00h)

ITIL® 4 Foundation
18/11/19 al 21/11/19

Matins: de dilluns a dijous (09:00h - 15:00h)

Fabricants participants

Top