Programa de formació
Linux Professional Institute
Modalitat d'impartició
Live Virtual Class (LVC)
Duració
60 hores
Dates
21/10/2022 - 26/11/2022
Horari
divendres (16:00h - 21:00h) i dissabte (09:00h - 14:00h)
Data límit d'inscripció
21/10/2022 23:59h
Examen de certificació inclòs *
701-100: Linux Professional Institute DevOps Tools Engineer Exam 701
Prova de selecció
Modalitat online
Places disponibles
30 places
TASTE OF TRAINING
Les organitzacions de tot el món implementen cada vegada més la metodologia DevOps per a optimitzar l’administració diària de sistemes i les tasques de desenvolupament de software. Com a conseqüència, s’ha incrementat considerablement la demanda de professionals qualificats que puguin aplicar la filosofia DevOps amb eficàcia.
Aquest curs esta orientat a la obtenció dels coneixements necessaris de les eines més utilitzades, per a un Operador o Administrador de Sistemes, en els entorns de feina amb filosofia DevOps. El estudiant estarà capacitat per a demostrar que posseeix les habilitats i coneixements necessaris per a desenvolupar la seva feina amb les següents eines: Docker, Kubernetes, Swarm, Vagrant, Ansible, Cloud deploiment, etc. I així reduir el temps de entrega i millora el cicle de vida de les aplicacions
PUE (Projecte Universitat Empresa) és centre oficial de formació LPI ATP (Approved Training Partner) exclusiu a Catalunya, i actualment gestiona juntament amb LPI Spain la xarxa de centres LPI-AAP (LPI Approved Academic Partner) a Espanya, ajudant a LPI en tasques de difusió, gestió i promoció de centres de formació oficial LPI, així com d'oferir-los suport i facilitar-los l'accés al material docent recomanat per a la preparació de les diferents certificacions LPIC.
El curs va dirigit a professionals del sector TIC que tinguin un perfil d’Administrador de Sistemes. També s’orienta a perfils de nivell manager que estén interessats en introduir als seus organitzacions les tecnologies de DevOps per a millorar el cicle de vida dels seus aplicacions i agilitzar els seus temps de desplegament.
Per a un màxim aprofitament del curs, es recomana tenir experiència professional en l’administració de sistemes Linux i coneixements de programació.
Els objectius del curs consisteixen en:
Després de la realització del present curs oficial l’alumne estarà preparat per superar els exàmens de certificació oficial:
Informació important: Aquest examen de certificació oficial està inclòs per als membres del programa PUE Alumni que finalitzin el curs amb aprofitament. Es realitzarà l’examen oficial a través de l’opció Online Proctored, que permet atendre l’examen de certificació des de qualsevol ubicació amb una simple connexió a internet.
Un cop hagis realitzat la preinscripció al curs:
1r rebràs un correu electrònic amb els passos a seguir per accedir a realitzar la corresponent prova de nivell en modalitat online.
2º realitzada aquesta prova de nivell rebràs un correu on et recordarem, perquè puguem formalitzar i validar la teva candidatura, la següent documentació exigida per l'expedient que ens hauràs de facilitar:
Podeu contactar amb nosaltres mitjançant el següent formulari de sol·licitud d’informació o trucant-nos al 93.206.02.49 indicant que el motiu de la vostra trucada és en relació a un projecte de formació subvencionada.
A continuació, es mostra el calendari de sessions previstes en modalitat Live Virtual Class (LVC). En algunes situacions excepcionals, aquest calendari podria tenir algunes modificacions puntuals respecte a la seva previsió inicial.
Mòdul 1: Introducció DevOps
Mòdul 2: Administració de contenidors Docker
Mòdul 3: Desplegament de Màquines
Mòdul 4: Gestió de la Configuració
DevOps per a Administradors - LPIC-OT DevOps Tools Engineer Nits: dimarts i dijous (18:00h - 22:00h) |
|
Iniciatives de Formació subvencionades per aquests organismes: